14.1.11

14.01.10

Het is vandaag precies een week geleden dat de eerste Stl. by Stella Maye gelanceerd werd en nog voel ik de spanning die ik voelde toen ik op 'verzenden' drukte. Achteraf gezien nergens voor nodig, want de reacties waren super. Dit met het feit dat het e-zine ruim 800 keer gelezen is en mijn lijst met *gratis* abonnees toeneemt, zorgt ervoor dat ik met nog meer zin aan het tweede nummer ben begonnen. Een nummer waar ik nu nog niet zoveel over kan zeggen, maar wat wederom vol komt te staan met leuke dingen. Ook ligt het in de planning om in het tweede nummer met een nieuwe coming out te komen. Iets waar momenteel achter de schermen hard aan wordt gewerkt en wat wederom in het teken staat van Stl. Tot zover de plannen... Tot snel met een Sneak Preview van het tweede nummer.

x Stella Maye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten