6.1.11

06.01.11 D-DAY

Te laat naar bed en te vroeg weer wakker. Spanning. Gezonde spanning, weliswaar. 

Gisteravond met een vraagteken achter de cover gaan slapen in de hoop vanmorgen met een "JA, dit moet hem zijn" wakker te worden, maar helaas... dat gevoel was er niet. Niet dat ik ze niet mooi vind, ik vind er juist teveel mooi. Helaas is keuzes maken niet mijn sterkste punt (tweeling) en al helemaal niet als het iets voor mezelf betreft. Daarom ben ik blij met een 'team' mensen om mij heen, die mij bij dit soort twijfels kunnen adviseren. Toch jammer dat iedereen, onafhankelijk van elkaar, iets anders zegt :) Ik zal dus m'n eigen keuze moeten maken, maar wel met hun tips in mijn achterhoofd! 

Special thanx to Linda, Peter, Anouk en Karin.

x Stella Maye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten