3.1.11

03.01.11

Oktober 2010 ben ik vol enthousiasme begonnen met Stl. by Stella Maye en aanstaande donderdag is het zover: LAUNCH! Nu de deadline nadert, voel ik wederom een gezonde spanning. Een spanning die ik ook voelde toen mijn eerste regionale glossy uitkwam... ruim acht jaar geleden.

Toch ben ik blij met deze eerste uitgave en zal ik donderdag met trots op de verzendknop drukken, hopende dat jullie hem net zo inspirerend vinden als ik. Aangezien het eerste nummer vergelijkbaar is met een 0-nummer, hoor ik graag jullie op- en aanmerkingen, zodat wij deze in het voorjaarsnummer van Stl. kunnen verwerken. 

Tot slot is Stella Maye voor haar tweede nummer op zoek naar vrouwen die op het punt staan voor zich zelf te beginnen of net zijn begonnen. Dus vind jij het leuk om jouw bedrijf te promoten op een leuke manier... stuur een mail naar info@stellamaye.nl

Ik hoor graag van je.

X Stella Maye

1 opmerking:

  1. Leuk, leuk, leuk! erg nieuwsgierig, volgens mij krijg ik de nieuwsbrief al, dus ik ben er klaar voor.

    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen