1.1.11

01.01.11

Nieuwjaarsdag. In mijn beleving een dag die niet zo veel voorstelt. Een dag waarop je laat en vaak ook gebroken wakker wordt, je hele ritme overhoop ligt en veel te snel weer voorbij is. Toch vind ik het de ideale dag om vooruit te kijken en te denken aan hetgeen het nieuwe jaar, 2011 in dit geval, gaat brengen.

Gisteravond heb ik, zoals Linda in haar blog zo mooi omschreven heeft, het oude jaar overdacht, geproost op het nieuwe jaar en alle minder leuke dingen van 2010 (denkbeeldig met een sterretje in mijn hand) de lucht in geschoten om vandaag te beginnen aan mijn goede voornemens. Dat deze voornemens voornamelijk betrekking hebben op zakelijk gebied, zal niemand verbazen. 

Oktober 2010 ben ik achter de schermen begonnen met Stl. by Stella Maye en komende week is het dan eindelijk zo ver: de 'launch' van de eerste Stl. Ik ben super trots en vind het eerste nummer naast geluk(t) een absolute weerspiegeling van mijzelf. Het magazine laat die dingen zien die ik mooi vind en gaat over onderwerpen die mij interesseren. Uiteraard hoop ik hiermee een grote groep te bereiken, maar nogmaals... ik sta open voor alles. 

Zoals eerder vermeld verschijnt de Stl. by Stella Maye vier keer per jaar. Op deze manier kan ik inspelen op de seizoenen en nieuwe collecties en blijft er genoeg tijd over voor mooie dingen en voor de verdere ontwikkeling van Stl. 

Want er komt meer... Wat dit is blijft nog even geheim, maar de eerste gesprekken hebben reeds plaatsgevonden. Kortom: schrijf je in op onze site en hou de blogsites (Blogspot en Tumblr) goed in de gaten.

Wordt vervolgt! 

x Stella Maye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten