16.2.11

Het staat in de sterren...

Ondanks dat ik bijna dagelijks een blog schrijf, lijkt mijn laatst gepubliceerde blog een tijd geleden. Niet alles komt namelijk door mijn eigen strenge selectie heen. Soms verwijder ik de blogs, maar meestal worden ze op een ander moment herschreven en alsnog geplaatst. 

Onderstaande wilde ik echter wel met jullie delen. In mijn horoscoop van 09.02.11 tot en met 08.03.11 staat namelijk het volgende:
Een aantal gebeurtenissen zal diepe indruk op je maken. Wil je een nieuwe richting inslaan? Dan is dit een goed moment om de sprong te wagen, want de laatste tijd heb je immers al veel nagedacht en alle voor- en nadelen tegen elkaar afgewogen. Laat zien wat je in je mars hebt en houd vol... [Glamour maart 2011]

De spijker op z'n kop en precies wat ik nodig had. Naast het uitgeven van een e-zine heb ik namelijk nog een andere droom en die droom gaat er komen. Nu snel de leverancier mailen en mijn bestelling definitief maken.

Wordt vervolgd!

x Stella Maye

1 opmerking: